falkis

Alla inlägg under juli 2011

Av Lina Falk - 20 juli 2011 20:17

JApp Idag kom vickan hem ca 10 min sen tror jag


Vill va imoron eller ikväll om det går

Då får vi se vad hon har gjort i norge i en och en halv vecka då


Får snart min månadspeng kanske får ett hundra mera den här månaden och 100 mindre nästa så kanke klipper och färgar snart



VILL FÄRGA'



Kolla in vickans blogg   vickanvickis.blogg.se


SES SENARE

:)

Av Lina Falk - 19 juli 2011 18:52

Nu har jag bestämmt mig hur jag ska klippa mig



kommer en bild nu

   Vad tycker ni???

Av Lina Falk - 19 juli 2011 12:55

Heej  Heej


Har inte gjort mycket idag åtit frukost läst 4 kapitel av så länge vi båda andas.

Den e så jävla bra.

Hoppas att nu gillade mitt inlägg med tips.


Vill att vickan ska komma hem vet inte när hon gör det. Ska kolla bloggen om det står någonting


jaja

Ska läsa sen igen har 6 kapitel kvar tills jag kommer till Bella delen igen

Det e världens bästa bok..


Hej då bloggers

 ses senare


Av Lina Falk - 18 juli 2011 21:33

Bok tips:

Om jag kunde drömma

När jag härde din röst                      The Twilight saga

Ljudet av ditt hjärta                         Stephenie Meyer

Så länge vi båda andas


Den där Jenny

Jag ska döda dem                         Eva Wikander



House of night                                  HoN



Film tips:

1 Twilight

2 New moon                                               The Twilight Saga

3 Eclipse       


1 The last airbander   

Ska komma en 2:a       


Flickan i jordkällaren

Levade begravd

Enslingen                                         
              Beck

Annonsmanen 

I guds namn  



Prästen 

Tjuven 

Mörkret                                           
              Wallander

Byfånen      



1 Tatuerad Torso

2 Den krosade tandhästen

3 Nattrond                            

4 Glasdjävulen                                      
         Irene Huss

5 Eldsdansen

6 Gildkalven


GSI 
Vapenbröder
National target 
Leo Gaut                                              
                       Johan Falk
Operation näktergal
De fredlösa.

Serie tips:

The vampire diaries


Criminal minds


CSI


Medium



Tidningtips:

Julia


Frida


Glitter


Hoppas att ni kollar in något av det



  






:(

Av Lina Falk - 18 juli 2011 21:22

Ledsen kunde inte ta upp ett kort på färgen gick inte till datan


Har precis ätit åt pizza


Imorgon ska jag ha drika smudi 

 här kommer en bild på två snygga killar   

Bild 1 Steven R. Mcqueen  (Jeremy Gilbert)

Bild 2 Taylor Lautner   (Jacob Black)

:)

Av Lina Falk - 18 juli 2011 14:42

Heej

Har inte gjort mycket idga e  hos en kompis ska hem sen och kanske sova i telt med en .


Sen ska jag fråga om jag kan få färga håret hos en frissssa





Kanske tar ut en eller två bilder på hur mitt misslyckande blev med min färgning


SES

Av Lina Falk - 17 juli 2011 17:32

Hej e hos en kompis idag ska sova i tälllllllt

Har ätit lite mat då men aaa 


Färgade mitt hår blont igår   det blev mörk brunt  det var ju lyckat


Ska vell blondera eller färga om någon dag hos frisssa 

Har annars inte gjort då mycket


SES bloggAR kankse ikväll  

Av Lina Falk - 15 juli 2011 22:51

Har bakat negerbollar i 1.5 timma



Så sitter och chattar och tittarlite på tv


Längtar  tills vickann ska komma hem från norge


Glöm inte bort min omröstning ses

Presentation


Hej jag e en tjej som e 14 är och gillar film och älskar The Twilight Saga och The Vampire Diaries. Och älskar djur Gillar att va med kompisar och jag går på gymnastik..och om jag verkar intressnat så kan du vell mejla mig så kan vi bli Brev vänenr mellan

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för djur mest mellan?
 Hund
 Katt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Skapa din text med bild

ashley greene   


Skapa flashcards