falkis

Alla inlägg under februari 2011

Tid

Av Lina Falk - 19 februari 2011 12:18

om bara tiden kunde gå lite fortare. det skulle inte gra någonting jag vill åka och bada nu. 

Just det jag undrar om det är något som ni vill att jag ska skriva om så skicka ett mejl

vampyrbrev@live.se

bloggar igen  när eller om jag kommer hem efter badet och skriver lite hur jag har hafft det



Titta  görna in min kompis blogg vickanvickis.blogg.se, hon e på vägg trill noge nu :( 

Puss och Kram  ni som läser  min blogg ni är änglar

Bad

Av Lina Falk - 19 februari 2011 11:53

Idag ska jag åka och bada med      isa 

Ska försöka att inte ha trökigt heh


Längtar tills frdag    vampire diaries 

stakars damon


Puss & Kram och tack för att ni läser min blogg

Av Lina Falk - 18 februari 2011 21:58

aashleygreene.blogg.se


Kolla in viktorias blogg den handlar om ashley grenne (alice cullen) i the twilight saga. hon skriver typ inlägg varenda dag, och dem är bra, lägger up bilder och pm filmer som ashley ska vara med i. Ni som gillar twilight eller ashley greene eller innget om ni inten tittar så missar ni någonting. KRAM



Av Lina Falk - 18 februari 2011 21:54

aashleygreene.blogg.se


Kolla in viktorias blogg den handlar om ashley grenne (alice cullen) i the twilight saga. hon skriver typ inlägg varenda dag, och dem är bra, lägger up bilder och pm filmer som ashley ska vara med i. Ni som gillar twilight eller ashley greene eller innget om ni inten tittar så missar ni någonting. KRAM



Av Lina Falk - 18 februari 2011 21:46

Stakars Damond i slutet hon fick inte komma ihåg det, tycker synd om damond börja ju nästan att gråta snyfft

Hej

Av Lina Falk - 18 februari 2011 17:51

Hej alla vampyr fans idag har ni tyr för att...

Vampire Diaries börjar idag kl 8 på 6:an



Ska åta och bada imorgon med en kompis i simmhallen hihi

 

Av Lina Falk - 18 februari 2011 13:57

Idag börjar Tghe Vampire Diaries igen jippi någon mer soom ser på det. Jag tycker att det är bara bästa serien som går på tv

<3

Av Lina Falk - 18 februari 2011 13:53

Komentera <3 <3 om min blogg är bra kommentera <3 om den är lite bra kommentera <> om den e inte e bra

om du kommenterar <3 eller <> vad kan jag göra för att förbättera bloggen???

PUSS & KRAM  ->  vad kan jag göra

Presentation


Hej jag e en tjej som e 14 är och gillar film och älskar The Twilight Saga och The Vampire Diaries. Och älskar djur Gillar att va med kompisar och jag går på gymnastik..och om jag verkar intressnat så kan du vell mejla mig så kan vi bli Brev vänenr mellan

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för djur mest mellan?
 Hund
 Katt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Skapa din text med bild

ashley greene   


Skapa flashcards